Naar Rome vervolg Deel II - Reisverslag uit Pavia, Italië van Dini en Fred naar Rome - WaarBenJij.nu Naar Rome vervolg Deel II - Reisverslag uit Pavia, Italië van Dini en Fred naar Rome - WaarBenJij.nu

Naar Rome vervolg Deel II

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Dini en Fred naar Rome

04 Juni 2017 | Italië, Pavia

Hoi lieve mensen

Wij zijn weer begonnen aan onze reis. Eindelijk de Po vlakte oversteken. Eerst nog een paar bergwandelingen gemaakt. Wel zonder de grote zware rugzakken zodat we weer kunnen 'trainen on the job'. De eerste dagen hebben we een camping in Viveronne als uitvals basis gehad. Dagwandelingen van 20 tot 25 km. Goed te doen. Alleen de hitte (+30 graden) is een item. Elka dag dus om 5.00 (!!!) U op om vroeg te lopen en voor de hittebklaar te zijnm
Vanaf Vercelli lopen we weer met de "grote" rugzakken. Maar wel vlak. Dus te doen. Alleen de vlakke (rijst) velden met weinig beschutting zijn in de brandende zon wel een uitdaging. Dus ook hier vroeg op en proberen om voor 14.00 op bestemming aan te komen.
We slapen in religieuze hostels. Als echte pelgrims. Hierdoor ontmoeten we ook veel andere wandelaars. Leuk om ervaringen en tips uit te wisselen.
Nu zijn we in Pavia en gaan zo de toeristische tour doen.
Helaas omdat dit verslag op de mobiele telefoon is geschreven geen foto impressie.
Groeten en liefs van ons
Dini en Fred

• 04 Juni 2017 - 18:02

Corrie En Piet:

Hoi luitjes.ik ga proberen jullie te volgen,op de pelgrim tocht.nog niet veel speciaals meegemaakt zie ik.
    Hier gaat alles naar wens,ook wij hebben het warm gehad,zelfs boven de 30 graden,on Nederlands warm.
    Nou geniet van de tocht .
    Groeten uit Maarssen
    Corrie & Piet

• 04 Juni 2017 - 20:08

Marini:

Hoi Dini en Fred,

Leuk om jullie op deze trip weer te volgen,veel plezier! Lieve groetjes uit Canada van Marini & Wout

• 04 Juni 2017 - 21:38

Marian :

Heeee, Ik dacht dat ik opeens een oude email in mijn inbox kreeg....
    Maar wat reuze dat jullie er voor gaan. Dat er een klein poosje tussen heeft gezeten, geeft niets het gaat om bestemming en vooral om samen on-route-te-zijn.

Mooie omgeving weg van de snelweg, en samen tot rust komen. De tocht... Ik doe het jullie niet na! Ik volg jullie graag langs de digitale (snel)weg. Heel veel posten svp.

Hier loopt het leven ook met de nodige nieuwe zaken. Maar ach dat komt een andere keer wel weer. Voor nu heel veel succes, veel plezier en veel geluk
    Groet Marian

• 05 Juni 2017 - 14:53

Monique:

Lieve Dini en Fred,
    Heerlijk weer aan de wandel. Hoop dat de hitte te doen blijft en het weer een mooie ervaring wordt.
    Liefs, Monique

• 06 Juni 2017 - 10:26

Sjoerd:

Succes met de hitte en de kilo's en geniet van de omgeving!
    Groeten Sjoerd

zwitserland, Aosta en einde

21 Juli 2013

foto
Dini en Fred naar Rome

Dini en Fred zijn nu 15 jaar samen, houden van wandelen en van de natuur. Dini is een enthousiast en meelevend persoon die open in de wereld staat. Vanuit haar natuurlijke interesse voor haar omgeving (mensen en natuur) en haar natuurlijke begrip is ze zeer betrokken. Dini zorgt graag voor anderen en heeft daar bij de "Buitenhof" van Abrona haar werk van gemaakt. Dini heeft twee kinderen (Nick en Renee). Fred is jonger dan Dini en later bij het gezin van Dini gekomen. Fred staat open voor iedereen en heeft een brede interesse. Van natuurfotografie, lezen, koken en sinds kort ook speksteen bewerken. Fred werkt als adviseur/projectleider bodem bij Grontmij en houdt zich hier bezig met (bodemsanering) projecten. Met de reis naar Rome willen Dini en Fred vooral genieten van de mensen, omgeving en de natuur. Niet Rome is het doel maar de beleving van elke nieuwe dag. Genieten, zonder grenzen en grensoverschrijdend.

Actief sinds 15 April 2013