foto - Reisverslag uit Martigny-Ville, Zwitserland van Dini en Fred naar Rome - WaarBenJij.nu foto - Reisverslag uit Martigny-Ville, Zwitserland van Dini en Fred naar Rome - WaarBenJij.nu

foto

Door: fred

Blijf op de hoogte en volg Dini en Fred naar Rome

21 Juli 2013 | Zwitserland, Martigny-Ville

Voor degene die het nog niet doorhadden. sinds een kleine week staan er nieuwe foto's op de blog.

Wij zitten nu in Matigny en gaan morgen richting de St Bernardpas. Een echte up date met weer nieuwe avonturen volgt later.

Groeten aan iedereen

Dini en Fred

• 24 Juli 2013 - 09:20

Ottolina Speksnijder:

Hej Fred en Dini,

Zo te zien hebben jullie een ontzettende mooie variatie in de natuur en wat zien jullie er nog fris en fruitig uit op de foto! Weet niet of jullie je ook zo voelen maar dat horen we snel genoeg. Wat gaat de tijd toch hard... Hoe gaat het lopen? Petje af voor jullie!
    Hieroh gaat het goed! Werk is een beetje hollen en stilstaan. De kids gaat super goed. Hoewel er 15 maanden leeftijdsverschil in zit scheelt het nog maar 10 cm in lengte. Ze groeien dus goed.
    Heel veel plezier nog! Dikke kus Ott

• 27 Juli 2013 - 23:22

Tjeerdenmea:

hoi allebei, we hoorden van joan dat jullie onderweg zijn , geweldig lijkt me zo... geniet ervan, we volgen jullie!!!!
    warme groet uit hoge noorden van tjeerd en mea

Verslag uit: Zwitserland, Martigny-Ville

zwitserland, Aosta en einde

21 Juli 2013

foto
Dini en Fred naar Rome

Dini en Fred zijn nu 15 jaar samen, houden van wandelen en van de natuur. Dini is een enthousiast en meelevend persoon die open in de wereld staat. Vanuit haar natuurlijke interesse voor haar omgeving (mensen en natuur) en haar natuurlijke begrip is ze zeer betrokken. Dini zorgt graag voor anderen en heeft daar bij de "Buitenhof" van Abrona haar werk van gemaakt. Dini heeft twee kinderen (Nick en Renee). Fred is jonger dan Dini en later bij het gezin van Dini gekomen. Fred staat open voor iedereen en heeft een brede interesse. Van natuurfotografie, lezen, koken en sinds kort ook speksteen bewerken. Fred werkt als adviseur/projectleider bodem bij Grontmij en houdt zich hier bezig met (bodemsanering) projecten. Met de reis naar Rome willen Dini en Fred vooral genieten van de mensen, omgeving en de natuur. Niet Rome is het doel maar de beleving van elke nieuwe dag. Genieten, zonder grenzen en grensoverschrijdend.

Actief sinds 15 April 2013